Zapewne większość miłośników kultury motoryzacyjnej kojarzy słynny projekt Patryka Mikiciuka odbudowy samochodu o nazwie Polskie Porsche. Wspominamy tu Porsche 911S o numerze rejestracyjnym 77-07-KW, którym to Mistrz Rajdowy Sobiesław Zasada startował na Rally Costa Brava w 1973 roku. Jest więc sześć reflektorów na przedniej masce, szerokie felgi Fuchs i gładko poszerzone nadkola. |
|
Każdy element samochodu poddano renowacji. Silnik został kompletnie odbudowany z wykorzystaniem elementów z oferty Porsche Classic. Tapicerka sportowych foteli oczywiście ma wzór biało-czarnej pepitki. | |
Model obuwia samochodowego Costa Brava w kolorze Blutorange idealnie dopasowany został do koloru lakieru a dalej idąc – wszystkie detale oraz design nawiązują do legendarnego Polskiego Porsche. | |
911 dostępnych par! Przypadek? Limitowana ilość modelu to specjalne wydanie dla wszystkich miłośników motoryzacji i fanów Porsche. Buty wykonano z wysokogatunkowej polskiej, naturalnej skóry licowej z niezwykle cienką, antypoślizgową podeszwą, zapewniającą dobre czucie auta. Jakość wykonania, limitowana kolekcja, ograniczona ilość oraz niebanalne opakowanie czynią Costa Bravę unikalnym modelem dla pasjonatów kultury motoryzacyjnej. |
|
#polskieporsche powraca na tor na Rajdzie Barbórka Kryterium Karowa w 2021 ponownie kierowane przez Mistrza Sobiesława Zasadę a obuwie zostało wyprodukowane w polskiej firmie Alpha Technology w Krakowie pod marką Sobiesław ZASADA. |